Συχνές ερωτήσεις

Πριν την αγορά σας...

Το προϊόν που με ενδιαφέρει πωλείται σε σετ. Μπορώ να αγοράσω ένα τεμάχιο; 

Αν το αντικείμενο πωλείται σε σετ, δε μπορείτε να αγοράσετε μόνο ένα τεμάχιο. Ωστόσο, θα βρείτε στην ίδια κατηγορία παρόμοια προϊόντα που πωλούνται ξεχωριστά.   

Πρέπει να συναρμολογήσω μόνος μου το έπιπλο που θα αγοράσω;

Ναι. Μην ανησυχείτε όμως. Δε χρειάζονται ειδικές γνώσεις για τη συναρμολόγηση του επίπλου. Μέσα στη συσκευασία θα βρείτε λεπτομερείς και σαφείς οδηγίες που θα σας καθοδηγήσουν.    

Πού κατασκευάζονται τα προϊόντα; 

Τα περισσότερα προϊόντα μας κατασκευάζονται σε διάφορες χώρες του εξωτερικού. Αρκετά όμως προϊόντα κατασκευάζονται στην Ελλάδα και είναι χειροποίητα. 

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών; 

Οι χρεώσεις αυτές ορίζονται από τις μεταφορικές εταιρείες. Διαπραγματευόμαστε μαζί τους ώστε να επιτύχουμε τις πιο οικονομικές λύσεις για εσάς. Σε πολλές περιπτώσεις, αναλαμβάνουμε εμείς να καλύψουμε τη χρέωση της μεταφοράς. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ  

Πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να παραλάβω; 

Στη σελίδα κάθε προϊόντος, θα δείτε τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσής του. Για τα μικρά αντικείμενα, συνήθως η αποστολή γίνεται σε 1-6 εργάσιμες ημέρες ενώ τα πολύ μεγάλα χρειάζονται 12-14 ημέρες για να φτάσουν σε εσάς.  

Στέλνετε προϊόντα και στο εξωτερικό;

Ναι. Μπορούμε να κάνουμε αποστολές σε όλες τις χώρες του κόσμου. Το κόστος των μεταφορικών για αποστολή στο εξωτερικό, υπολογίζεται ανά περίπτωση.  

Τι θα γίνει αν αυτό που παρήγγειλα έρθει σπασμένο ή ελαττωματικό;  

Παρόλο που αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια, αν το προϊόν σας δεν φτάσει σε τέλεια κατάσταση, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα mail μαζί με φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος και να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας προτείνουμε την καλύτερη λύση, συμπεριλαμβανομένων της επιστροφής χρημάτων, αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης του προϊόντος.    

Πώς θα χρησιμοποιήσω το κουπόνι μου; 

Οταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο check out, βάλτε των κωδικό του κουπονιού σας στην ειδική θέση. Αν θέλετε, παρακολουθήστε τη διαδικασία εδώ.    

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;   

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή (μικρά δέματα), με τραπεζική κατάθεση ή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Για αναλυτικές πληροφορίες, πατήστε εδώ

Είναι ασφαλή τα στοιχεία της κάρτας μου; 

Ναι. Οι πληρωμές γίνονται μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Payments κι εμείς δεν έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας. Ποτέ δε θα σας ζητήσουμε να μας δώσετε αυτά τα στοιχεία και δε θα συμπληρώσουμε εμείς τα στοιχεία της κάρτας σας, ακόμα κι αν μας το ζητήσετε. 

Μπορώ να πάρω τιμολόγιο; 

Βεβαίως. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο check out, επιλέξτε τον τρόπο τιμολόγησης. Το τιμολόγιο θα σας αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας. Επίσης, μπορούμε να σας στείλουμε αντίγραφό του μέσω mail, αν το επιθυμείτε. 

Δίνετε δωροεπιταγές; 

Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορείτε να δείτε τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε, εδώ

Πού μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες για την πολιτική απορρήτου σας;    

Παρακαλούμε να διαβάσετε τους όρους και την πολιτική απορρήτου της εταιρείας μας εδώ

Τι γίνεται αν αλλάξω γνώμη σχετικά με την επικοινωνία μας μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης; 

Ναι. Οι πληρωμές γίνονται μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της Viva Payments κι εμείς δεν έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας. Ποτέ δε θα σας ζητήσουμε να μας δώσετε αυτά τα στοιχεία και δε θα συμπληρώσουμε εμείς τα στοιχεία της κάρτας σας, ακόμα κι αν μας το ζητήσετε. 

Πώς μπορώ να βάλω την πρώτη μου παραγγελία στο site σας; 

Καλώς ορίσατε στον κόσμο της Echo Deco. ‘Οταν επιλέξετε το προϊόν/ τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, προσθέστε τα στο καλάθι και πηγαίνετε στο check out. Μπορείτε να περάσετε την παραγγελία σας, είτε ως επισκέπτης, είτε δημιουργώντας τον δικό σας λογαριασμό.   

Παρακολουθήστε τα βήματα της διαδικασίας δημιουργίας λογαριασμού εδώ.   

Επίσης, μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε για να συμπληρώσουμε εμείς την παραγγελία σας ή να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας.  

‘Εχετε κάποιο φυσικό κατάστημα όπου μπορώ να δω τα προϊόντα σας από κοντά; 

Τα γραφεία μας βρίσκονται στη Λεωφόρο Ηρακλείου 456, στο Νέο Ηράκλειο. Εκεί, μπορείτε να δείτε από κοντά ένα μικρό δείγμα των προϊόντων που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας

Κάνετε χονδρική πώληση;  

Αν επιθυμείτε να κάνετε μία μαζική παραγγελία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα B2B της εταιρείας. 

Θα παραλάβω ταυτόχρονα όλα τα προϊόντα της παραγγελίας μου; 

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα που έχουν διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης, μπορείτε να επιλέξετε εσείς αν επιθυμείτε τμηματική αποστολή ή προτιμάτε να τα παραλάβετε όλα μαζί. Στην περίπτωση της τμηματικής αποστολής θα υπάρξει επιπλέον χρέωση των μεταφορικών.

Εάν η παραγγελία σας έχει προϊόντα από τον κατασκευαστή Echo-XL σε συνδυασμό με κάποιον άλλον κατασκευαστή, τότε τα προϊόντα αυτά σας έρχονται ξεχωριστά.


Συχνές ερωτήσεις

Μετά την αγορά σας...

Δεν έχω λάβει mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω; 

Παρακαλούμε, ελέγξτε αν το μήνυμά μας έχει πάει εκ παραδρομής στα ανεπιθύμητα μηνύματα της αλληλογραφίας σας (spam). Διαφορετικά, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να σας βοηθήσουμε.   

Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παραλαβής της παραγγελίας μου

Μπορείτε να μπείτε στον λογαριασμό σας και να αλλάξετε οποιοδήποτε στοιχείο στην παραγγελία σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε ένα mail ή να μας τηλεφωνήσετε για να αλλάξουμε εμείς τη διεύθυνση παραλαβής. Αν έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.   

Τι σημαίνει παράδοση επί του πεζοδρομίου; 

Αυτός ο τύπος παράδοσης ισχύει μόνο για τα μεγάλα δέματα. Σημαίνει ότι οι μεταφορείς θα αφήσουν το δέμα σας στο πεζοδρόμιο, στον κήπο ή στην εξώπορτα της πολυκατοικίας σας, Κατόπιν συνεννόησης και με μία επιπλέον χρέωση, μπορείτε να ζητήσετε να παραδοθεί το δέμα μέσα στο σπίτι σας.  

Πώς θα βρω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Για κάθε στάδιο διεκπεραίωσης της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε από εμάς μέσω mail. Αναλυτικά, θα λάβετε ένα mail που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και ένα δεύτερο, όταν το δέμα σας είναι έτοιμο για αποστολή. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας με τον αριθμό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας.   

Θέλω να προσθέσω κάτι στην παραγγελία μου. Μπορώ; 

Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε στα στοιχεία της παραγγελίας σας. Αν έχετε κάνει παραγγελία ως επισκέπτης, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.  

‘Εχει περάσει η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης και δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία μου. Τι συμβαίνει; 

Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές κατά την εορταστική περίοδο και οφείλεται στον φόρτο εργασίας.  Σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να εξυπηρετηθείτε όσο πιο άμεσα γίνεται και παρακαλούμε για την κατανόησή σας. 

Αν βλέπετε ότι η παραγγελία έχει σταλεί από εμάς, αλλά εσείς δεν έχετε λάβει ακόμα ενημέρωση από τη μεταφορική εταιρεία, επικοινωνήστε μαζί μας για να αναζητήσουμε κάποια λύση. 

Παρέλαβα λάθος προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Κατ’ αρχάς, λυπόμαστε που λάβατε λάθος προϊόν. Παρακαλούμε, στείλτε μας στο info@echodeco.gr μία φωτογραφία με το προϊόν που παραλάβατε και επικοινωνήστε μαζί μας με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας για να το τακτοποιήσουμε.  

Το προϊόν που αγόρασα, δεν ταιριάζει τελικά στον χώρο μου. Μπορώ να το επιστρέψω;  

Φυσικά, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν αν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και θα κανονίσουμε πώς θα γίνει η επιστροφή του και η ανταλλαγή με άλλο προϊόν ή η επιστροφή των χρημάτων σας. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, μέσα στη συσκευασία του. Θα υπάρξει κάποια χρέωση για τη μεταφορά του προς την έδρα μας. Στην περίπτωση που είχε γίνει δωρεάν η αρχική αποστολή του δέματος, θα επιβαρυνθείτε επιπλέον και με τα έξοδα αποστολής του προς εσάς. Μπορείτε να δείτε τους όρους και τη διαδικασία επιστροφής δέματος, εδώ.    

Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα; 

Τα χρήματα θα επιστραφούν σε εσάς, με τον ίδιο τρόπο που κάνατε την πληρωμή για την αγορά σας. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας, γίνεται αντιλογισμός του ποσού στην κάρτα σας. Σε περίπτωση αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να μας στείλετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού για να επιστραφούν τα χρήματα εκεί. 

Πότε θα δω τα χρήματα της επιστροφής στον λογαριασμό μου;  

Αν έγινε τραπεζική κατάθεση, τα χρήματα επιστρέφονται σε 10 εργάσιμες. Η επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει να φανεί σχεδόν αμέσως στον λογαριασμό σας. Αν πρόκειται για αντιλογισμό, εξαρτάται από την τράπεζα και το είδος της κάρτας που χρησιμοποιήσατε.  

Θέλω να επιστρέψω το προϊόν, αλλά έχουν παρέλθει οι 14 ημέρες. 

Δίνουμε ένα περιθώριο 14 ημερών για επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, για οποιονδήποτε λόγο κι αν γίνεται αυτή. Αν παρέλθει αυτή η προθεσμία και αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, δε μπορούμε δυστυχώς να προχωρήσουμε στην επιστροφή του προϊόντος.