Πριν την αγορά σας...
Το προϊόν που με ενδιαφέρει πωλείται σε σετ. Μπορώ να αγοράσω ένα τεμάχιο;
Αν το αντικείμενο πωλείται σε σετ, δε μπορείτε να αγοράσετε μόνο ένα τεμάχιο. Ωστόσο, θα βρείτε στην ίδια κατηγορία παρόμοια προϊόντα που πωλούνται ξεχωριστά.
Πρέπει να συναρμολογήσω μόνος μου το έπιπλο που θα αγοράσω;
Ναι. Μην ανησυχείτε όμως. Δε χρειάζονται ειδικές γνώσεις για τη συναρμολόγηση του επίπλου. Μέσα στη συσκευασία θα βρείτε λεπτομερείς και σαφείς οδηγίες που θα σας καθοδηγήσουν.
Πού κατασκευάζονται τα προϊόντα;
Τα περισσότερα προϊόντα μας κατασκευάζονται σε διάφορες χώρες του εξωτερικού. Αρκετά όμως προϊόντα κατασκευάζονται στην Ελλάδα και είναι χειροποίητα.
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Οι χρεώσεις αυτές ορίζονται από τις μεταφορικές εταιρείες. Διαπραγματευόμαστε μαζί τους ώστε να επιτύχουμε τις πιο οικονομικές λύσεις για εσάς. Σε πολλές περιπτώσεις, αναλαμβάνουμε εμείς να καλύψουμε τη χρέωση της μεταφοράς. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ.
Πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να παραλάβω;
Στη σελίδα κάθε προϊόντος, θα δείτε τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσής του. Για τα μικρά αντικείμενα, συνήθως η αποστολή γίνεται σε 1-6 εργάσιμες ημέρες ενώ τα πολύ μεγάλα χρειάζονται 12-14 ημέρες για να φτάσουν σε εσάς.
Στέλνετε προϊόντα και στο εξωτερικό;
Ναι. Μπορούμε να κάνουμε αποστολές σε όλες τις χώρες του κόσμου. Το κόστος των μεταφορικών για αποστολή στο εξωτερικό, υπολογίζεται ανά περίπτωση.
Τι θα γίνει αν αυτό που παρήγγειλα έρθει σπασμένο ή ελαττωματικό;
Παρόλο που αυτό συμβαίνει πολύ σπάνια, αν το προϊόν σας δεν φτάσει σε τέλεια κατάσταση, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα mail μαζί με φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος και να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας προτείνουμε την καλύτερη λύση, συμπεριλαμβανομένων της επιστροφής χρημάτων, αντικατάστασης ή επιδιόρθωσης του προϊόντος.
Πώς θα χρησιμοποιήσω το κουπόνι μου;
Οταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο check out, βάλτε των κωδικό του κουπονιού σας στην ειδική θέση. Αν θέλετε, παρακολουθήστε τη διαδικασία εδώ.
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με όλους τους τρόπους πληρωμής, με αντικαταβολή , με τραπεζική κατάθεση, μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, με δόσεις ή με iris. Για αναλυτικές πληροφορίες και προυποθέσεις, πατήστε εδώ.
Ναι. Οι πληρωμές γίνονται μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας κι εμείς δεν έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας. Ποτέ δε θα σας ζητήσουμε να μας δώσετε αυτά τα στοιχεία και δε θα συμπληρώσουμε εμείς τα στοιχεία της κάρτας σας, ακόμα κι αν μας το ζητήσετε.
Βεβαίως. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο check out, επιλέξτε τον τρόπο τιμολόγησης. Το τιμολόγιο θα σας αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας. Επίσης, μπορούμε να σας στείλουμε αντίγραφό του μέσω mail, αν το επιθυμείτε.
Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Μπορείτε να δείτε τη διαδικασία που θα ακολουθήσετε, εδώ.
Παρακαλούμε να διαβάσετε τους όρους και την πολιτική απορρήτου της εταιρείας μας εδώ.
Με ένα κλικ, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αναιρέσετε τη συγκατάθεσή σας να λαμβάνετε ηλεκτρονικά μηνύματα από εμάς μέσω e-mail ή social media. Σε κάθε μήνυμα που σας έχει σταλεί από εμάς, θα βρείτε στο κάτω μέρος την επιλογή διαγραφής από τη λίστα των παραληπτών.
Παρακολουθήστε τα βήματα της διαδικασίας δημιουργίας λογαριασμού εδώ.
Επίσης, μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε για να συμπληρώσουμε εμείς την παραγγελία σας ή να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας.
Αν είστε επαγγελματίας ή επιχείρηση, διαθέτουμε ειδικό τμήμα B2B με ειδικές παροχές για εταιρικούς πελάτες και διακοσμητές. Δείτε την EchoDeco PROFESSIONAL κάνοντας κλικ εδώ, ή επικοινωνήστε με το τμήμα B2B στο τηλέφωνο 216 9396 233.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα που έχουν διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης, μπορείτε να επιλέξετε εσείς αν επιθυμείτε τμηματική αποστολή ή προτιμάτε να τα παραλάβετε όλα μαζί. Στην περίπτωση της τμηματικής αποστολής θα υπάρξει επιπλέον χρέωση των μεταφορικών.
Εάν η παραγγελία σας έχει προϊόντα από τον κατασκευαστή Echo-XL σε συνδυασμό με κάποιον άλλον κατασκευαστή, τότε τα προϊόντα αυτά σας έρχονται ξεχωριστά.
Μετά την αγορά σας...
Παρακαλούμε, ελέγξτε αν το μήνυμά μας έχει πάει εκ παραδρομής στα ανεπιθύμητα μηνύματα της αλληλογραφίας σας (spam). Διαφορετικά, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να σας βοηθήσουμε.
Μπορείτε να μπείτε στον λογαριασμό σας και να αλλάξετε οποιοδήποτε στοιχείο στην παραγγελία σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε ένα mail ή να μας τηλεφωνήσετε για να αλλάξουμε εμείς τη διεύθυνση παραλαβής. Αν έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.
Αυτός ο τύπος παράδοσης ισχύει μόνο για τα μεγάλα δέματα. Σημαίνει ότι οι μεταφορείς θα αφήσουν το δέμα σας στο πεζοδρόμιο, στον κήπο ή στην εξώπορτα της πολυκατοικίας σας, Κατόπιν συνεννόησης και με μία επιπλέον χρέωση, μπορείτε να ζητήσετε να παραδοθεί το δέμα μέσα στο σπίτι σας.
Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε στα στοιχεία της παραγγελίας σας. Αν έχετε κάνει παραγγελία ως επισκέπτης, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.
Κατ’ αρχάς, λυπόμαστε που λάβατε λάθος προϊόν. Παρακαλούμε, στείλτε μας στο info@echodeco.gr μία φωτογραφία με το προϊόν που παραλάβατε και επικοινωνήστε μαζί μας με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας για να το τακτοποιήσουμε.
Τα χρήματα θα επιστραφούν σε εσάς, με τον ίδιο τρόπο που κάνατε την πληρωμή για την αγορά σας. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας, γίνεται αντιλογισμός του ποσού στην κάρτα σας. Σε περίπτωση αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να μας στείλετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού για να επιστραφούν τα χρήματα εκεί.
Αν έγινε τραπεζική κατάθεση, τα χρήματα επιστρέφονται σε 10 εργάσιμες. Η επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει να φανεί σχεδόν αμέσως στον λογαριασμό σας. Αν πρόκειται για αντιλογισμό, εξαρτάται από την τράπεζα και το είδος της κάρτας που χρησιμοποιήσατε.
Δίνουμε ένα περιθώριο 14 ημερών για επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, για οποιονδήποτε λόγο κι αν γίνεται αυτή. Αν παρέλθει αυτή η προθεσμία και αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, δε μπορούμε δυστυχώς να προχωρήσουμε στην επιστροφή του προϊόντος.