ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: OPERATIONS ASSISTANT / RECEPTION


Πώς θα συμβάλλεις στο όραμά μας. 


O operational assistant ολοκληρώνει τη διαδικασία του client
 
fulfillment σωστά και αποτελεσματικά, συμβάλλοντας έτσι στην αξιοπιστία και την ομαλή λειτουργία της εταιρείας.

Ως operations assistant θα είσαι υπεύθυνος για: 

  • την έκδοση παραστατικών πώλησης και voucher
  • το χειρισμό του ERP
  • την ευθύνη για τις παραλαβές από έδρα
  • τη δια ζώσης εξυπηρέτηση πελατών
  • το data Entry για reports
  • διαχείριση εισερχομένων κλήσεων


Τα απαραίτητα προσόντα και ικανότητες που πρέπει να έχεις: 

  • Άριστη γνώση Microsoft office
  • Γνώση μιας ξένης γλώσσας
  • Ευχέρεια στη χρήση social media
  • Οργάνωση και Προγραμματισμός


Όπως κάθε μέλος της ομάδας μας θα πρέπει να ζεις με τις αξίες μας:

  • η διάθεση για προσφορά: τα μέλη της ομάδας μας δεν διεκπεραιώνουν απλά κάποια καθήκοντα που τους έχουν ανατεθεί. Εργάζονται με σκοπό να συνεισφέρουν στην ομάδα, να συμβάλλουν στην εξέλιξη της εταιρίας και να προσφέρουν σε κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας ή του καταστήματος, μια ιδανική εμπειρία αγοράς.  
  • η αίσθηση πληρότητας μέσα από την επίτευξη των στόχων: τα μέλη της ομάδας μας θέτουν ή αναλαμβάνουν στόχους και νιώθουν ικανοποίηση και πληρότητα όταν αυτοί επιτευχθούν. 
  • η ομαδικότητα: υπάρχει άριστη συνεργασία και αλληλεγγύη ανάμεσα στα μέλη της ομάδας μας.
  • η ειλικρίνεια και η εμπιστοσύνη, η ευγένεια και ο σεβασμός: αξίες που διέπουν τόσο τη σχέση ανάμεσα στα μέλη της ομάδας, όσο και τη σχέση μας με τους πελάτες μας.  
  • η ενσυναίσθηση: τα μέλη της ομάδας κατανοούν τη διαφορετική συμπεριφορά και συναισθήματα που μπορεί να έχει ο κάθε άνθρωπος. 
  • η θέληση για μάθηση και το πάθος για την τελειότητα: τα μέλη της ομάδας μαθαίνουν αδιάκοπα, εξερευνούν νέους ορίζοντες και βελτιώνονται σε όλους τους τομείς.   
  • η αυτοπεποίθηση, η δημιουργικότητα, η πρωτοβουλία, η κριτική σκέψη και η καινοτομία: τα μέλη της ομάδας αναζητούν και βρίσκουν λύσεις, προτείνουν νέες ιδέες, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και ιεραρχούν τις προτεραιότητές τους. 
  • η θετική στάση ζωής: τα μέλη της ομάδας αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία με ψυχραιμία, υπομονή και επιμονή. 
  • οικολογική συνείδηση: Στην Echo Deco θέλουμε να μειώσουμε όσο γίνεται περισσότερο το αποτύπωμά μας στον πλανήτη. 
    Προσπαθούμε λοιπόν να βρούμε τη λεπτή ισορροπία που υπάρχει ανάμεσα στην επαρκή συσκευασία -ώστε να προστατεύεται το προϊόν- και την υπερβολική συσκευασία.



Θα εκτιμηθεί αν γνωρίζεις:

  • Opencart
  • ERP


    Αλλά και αν δεν τα ξέρεις, δεν πειράζει, θα στα μάθουμε εμείς.



    Για να μας αποδείξεις ότι είσαι τύπος και μπορείς να ακολουθήσεις μία διαδικασία, στείλε μας το mail σου, στο ergasia@echodeco.gr με θέμα “Είμαι ο άνθρωπός σας για Operations Assistant”.

    Είναι ένα κολπάκι που κάνουμε για να ξεχωρίσουμε αυτούς που στέλνουν στα τυφλά το βιογραφικό τους, από τους τύπους (σαν εσένα) που πραγματικά ενδιαφέρονται να δουλέψουν μαζί μας και διαβάζουν και τα ψιλά γράμματα. Θα πάρουμε όσο χρόνο χρειάζεται για να βρούμε αυτόν που μας ταιριάζει καλύτερα, τόσο σε ικανότητες, όσο και σα νοοτροπία. 

    Θα σου δώσει μεγάλο προβάδισμα (αλλά είναι προαιρετικό), αν στείλεις ένα μικρό βίντεο μαζί με το βιογραφικό σου. Στο βίντεο, πες μας γιατί είσαι ο τέλειος άνθρωπος για τη θέση και γιατί θα σκίσεις σε αυτή τη δουλειά. Αυτό το θέλουμε απλά για να πάρουμε μια ιδέα για την προσωπικότητά σου. Και αν αποφασίσεις να μη στείλεις βίντεο (δεν πειράζει!), πες μας γιατί αποφάσισες να μην το  στείλεις.  

Απάντησε τις ερωτήσεις.